A l’eixida participa tot l’alumnat de 1r, però de 1rE no podrà assistir a l’activitat perquè té parts d’amonestació Rubén Lázaro, Miguel Molés i Yaseer. Els deixaré feina perquè no perden el fil.
9:50 a 10:45: Atención a familias (no hace falta sustitución).
11:15 a 14:00 1 ESO B, que participa en la actividad. Por lo tanto, no hace falta sustitución excepto para dos alumnos, Erik Arjona y Adam Kidar, por acumulación de partes. En caso de que vengan deben leer el libro de lectura de castellano (está en aules).
Els dos grups participen en l’activitat, per tant, sols caldrà substitució si venen a classe els alumnes que no poden realitzar l’eixida per acumulació de parts.
1ESO D: Abde Abassi, Aarón Alcázar i Hugo Gómez
1ESO B: Érik Arjona, Adam Kidar i Emma Padierna
Aquells alumnes que assistisquen a classe hauran de llegir el llibre de lectura de castellà. Si no el tenen en paper, el poden trobar en digital a Aules.
11,15 – 14h. 1r ESO C. Eixida a Quart de Les Valls. Activtat: Pilota valenciana. Ve tot l’alumnat llevat de Cristian Badenes que estarà a l’aula de convivència.
A l’eixida participa tot l’alumnat de 1r, però de 1rE no podrà assistir a l’activitat perquè té parts d’amonestació Rubén Lázaro, Miguel Molés i Yaseer. Els deixaré feina perquè no perden el fil.
9:50 a 10:45: Atención a familias (no hace falta sustitución).
11:15 a 14:00 1 ESO B, que participa en la actividad. Por lo tanto, no hace falta sustitución excepto para dos alumnos, Erik Arjona y Adam Kidar, por acumulación de partes. En caso de que vengan deben leer el libro de lectura de castellano (está en aules).
Els dos grups participen en l’activitat, per tant, sols caldrà substitució si venen a classe els alumnes que no poden realitzar l’eixida per acumulació de parts.
1ESO D: Abde Abassi, Aarón Alcázar i Hugo Gómez
1ESO B: Érik Arjona, Adam Kidar i Emma Padierna
Aquells alumnes que assistisquen a classe hauran de llegir el llibre de lectura de castellà. Si no el tenen en paper, el poden trobar en digital a Aules.
11,15 – 14h. 1r ESO C. Eixida a Quart de Les Valls. Activtat: Pilota valenciana. Ve tot l’alumnat llevat de Cristian Badenes que estarà a l’aula de convivència.
No acudiré al instituto por estar en la actividad de Pilota a l’Escola:
8:00 – 8:55 (PDC) están avisados para que puedan acudir a segunda hora pero, pueden usar las pelotas de conserjería y realizar práctica de actividad física en el patio. En caso de mal tiempo o a preferencia del/la docente, en la sala de profesores hay una carpeta con contenido teórico sobre la asignatura.
8:55 – 9:50 (4ºA) pueden usar las pelotas de conserjería y realizar práctica de actividad física en el patio. En caso de mal tiempo o a preferencia del/la docente, en la sala de profesores hay una carpeta con contenido teórico sobre la asignatura.
9:50 – 10:45 (2ºC) pueden usar las pelotas de conserjería y realizar práctica de actividad física en el patio. En caso de mal tiempo o a preferencia del/la docente, en la sala de profesores hay una carpeta con contenido teórico sobre la asignatura.
12:10 – 13:05 (3ºA) pueden usar las pelotas de conserjería y realizar práctica de actividad física en el patio. En caso de mal tiempo o a preferencia del/la docente, en la sala de profesores hay una carpeta con contenido teórico sobre la asignatura.
13:05 – 14:00 (4ºC/PR4) pueden usar las pelotas de conserjería y realizar práctica de actividad física en el patio. En caso de mal tiempo o a preferencia del/la docente, en la sala de profesores hay una carpeta con contenido teórico sobre la asignatura.
11:15-12:10 FQ 1BATX (laboratori física) Per favor si em retrase uns minuts que estiguen al laboratori amb la tasca pertinent. Supose què arribaré a temps de donar la classe
11:00 -13:00
05/05/2023
Absència Raul Senra (retard de proves en cardiología)
11:15 -12:10 laboratori física 1 Batx tenen de tasca 1 problema que han de fer entre tots
12:10-13:05 laboratori física 2 ESO A ( pensava que arribaria a temps i no he deixat tasca, sent molt el retard)
12:10 2ESO D: Llegir els 2 capítols següents del llibre de lectura i fer les activitats d’aquests. Si l’infermera no va amb retard, solament arribaré tard i no faltaré tota l’hora.
No acudiré al instituto por estar en la actividad de Pilota a l’Escola:
8:00 – 8:55 (PDC) están avisados para que puedan acudir a segunda hora pero, pueden usar las pelotas de conserjería y realizar práctica de actividad física en el patio. En caso de mal tiempo o a preferencia del/la docente, en la sala de profesores hay una carpeta con contenido teórico sobre la asignatura.
8:55 – 9:50 (4ºA) pueden usar las pelotas de conserjería y realizar práctica de actividad física en el patio. En caso de mal tiempo o a preferencia del/la docente, en la sala de profesores hay una carpeta con contenido teórico sobre la asignatura.
9:50 – 10:45 (2ºC) pueden usar las pelotas de conserjería y realizar práctica de actividad física en el patio. En caso de mal tiempo o a preferencia del/la docente, en la sala de profesores hay una carpeta con contenido teórico sobre la asignatura.
12:10 – 13:05 (3ºA) pueden usar las pelotas de conserjería y realizar práctica de actividad física en el patio. En caso de mal tiempo o a preferencia del/la docente, en la sala de profesores hay una carpeta con contenido teórico sobre la asignatura.
13:05 – 14:00 (4ºC/PR4) pueden usar las pelotas de conserjería y realizar práctica de actividad física en el patio. En caso de mal tiempo o a preferencia del/la docente, en la sala de profesores hay una carpeta con contenido teórico sobre la asignatura.
11:15-12:10 FQ 1BATX (laboratori física) Per favor si em retrase uns minuts que estiguen al laboratori amb la tasca pertinent. Supose què arribaré a temps de donar la classe
11:00 -13:00
05/05/2023
Absència Raul Senra (retard de proves en cardiología)
11:15 -12:10 laboratori física 1 Batx tenen de tasca 1 problema que han de fer entre tots
12:10-13:05 laboratori física 2 ESO A ( pensava que arribaria a temps i no he deixat tasca, sent molt el retard)
12:10 2ESO D: Llegir els 2 capítols següents del llibre de lectura i fer les activitats d’aquests. Si l’infermera no va amb retard, solament arribaré tard i no faltaré tota l’hora.
08:00 – 08:55 2ESO A (estan avisats. Però si ve algú, que miren al llibre III la unitat 10: Maquinari i programari, per a preparar el treball que han d’entregar a final de mes)
08:55 – 09:50 2ESO B (els toca taller, pel que haureu d’anar a buscar-los a la porta del taller. Porteu-los a la seua aula de referència si està lliure o, si no ho està, a qualsevol de les aules lliures: A14, B3, B4, C2, C5. Que miren al llibre III la unitat 10: Maquinari i programari, per a preparar el treball que han d’entregar a final de mes)
09:50 – 10:45 1ESO D (està Hugo amb ells, no cal anar)
– 8 h Dibujo Técnico I . Avisados. – 8,55 h guardia. – 3B. Control de los que no han venido a la excursión.* Ver email corporativo de Silvia Broch con listado de alumnos.
– 11,15 h 4 ESO. Aula Dibujo. Hacer pag. 23 en el mismo folio.
8:55-9:50 2ESO D: Student’s Book, pàgina 82, activitats 1, 3, 4, i pàgina 83, llegir text i fer activitats 9 i 10. En acabar, repassar el vocabulari de la unitat anterior per a l’examen de listening/reading/writing.
9:50-10:45 2ESO B: Student’s Book, pàgina 82, activitats 1, 3, 4, i pàgina 83, llegir text i fer activitats 9 i 10. En acabar, repassar el vocabulari de la unitat anterior per a l’examen de listening/reading/writing.
12:10-13:05 FPB1: entrar en Internet a la pàgina LIVEWORKSHEETS, en llengua castellana i buscar fitxes de repàs per a l’examen de la b/v i g/j. Fer també fitxes de comprensió lectora en castellà i valencià.
8:55-9:50 2ESO D: Student’s Book, pàgina 82, activitats 1, 3, 4, i pàgina 83, llegir text i fer activitats 9 i 10. En acabar, repassar el vocabulari de la unitat anterior per a l’examen de listening/reading/writing.
9:50-10:45 2ESO B: Student’s Book, pàgina 82, activitats 1, 3, 4, i pàgina 83, llegir text i fer activitats 9 i 10. En acabar, repassar el vocabulari de la unitat anterior per a l’examen de listening/reading/writing.
12:10-13:05 FPB1: entrar en Internet a la pàgina LIVEWORKSHEETS, en llengua castellana i buscar fitxes de repàs per a l’examen de la b/v i g/j. Fer també fitxes de comprensió lectora en castellà i valencià.
Todo el alumnado está trabajando para la Muestra de coreografías “Un Got de Talent”. Por favor, dejadles ensayar en la medida de lo posible. Gracias.
8:55 3º ESO B (11 estudiantes están participando en la actividad organizada por el Departamento de EF: Actividades Físicas en el Medio Natural RAFTING).
13:05 – 14:00 – 3rPDC (Aula 3rPDC) – Àmbit científicmatemàtic – tenen feina de l’àmbit: factors de conversió de matemàtiques i una fitxa d’anatomia de biologia. Ells ho saben i tenen el material.
14:20 – 15:00 – 3rPDC (Aula 3rPDC) – Àmbit científicmatemàtic – tenen feina de l’àmbit: factors de conversió de matemàtiques i una fitxa d’anatomia de biologia. Ells ho saben i tenen el material.
Todo el alumnado está trabajando para la Muestra de coreografías “Un Got de Talent”. Por favor, dejadles ensayar en la medida de lo posible. Gracias.
8:55 3º ESO B (11 estudiantes están participando en la actividad organizada por el Departamento de EF: Actividades Físicas en el Medio Natural RAFTING).
13:05 – 14:00 – 3rPDC (Aula 3rPDC) – Àmbit científicmatemàtic – tenen feina de l’àmbit: factors de conversió de matemàtiques i una fitxa d’anatomia de biologia. Ells ho saben i tenen el material.
14:20 – 15:00 – 3rPDC (Aula 3rPDC) – Àmbit científicmatemàtic – tenen feina de l’àmbit: factors de conversió de matemàtiques i una fitxa d’anatomia de biologia. Ells ho saben i tenen el material.
8:55 – 9:50h 1º ESO C. Puede salir a la pista polideportiva el alumnado que acuda a clase. El listado de asistentes a la actividad del Plan de transición disponible en el Calendario de Actividades.
9:50 – 10:45h 1ºESO D.Puede salir a la pista polideportiva el alumnado que acuda a clase. El listado de asistentes a la actividad del Plan de transición disponible en el Calendario de Actividades.
– 9,50 h 3B. Hacer pag 20 de perspectiva Isométrica y pasarla a tinta. Usar escuadra y cartabón. Recordarles que el prox martes entregarán, en funda de plástico, las vistas desde la pág. 14 hasta la 18 . Poner nombre y curso en todas las hojas . Aula dibujo – 11,15 h 4ESO. Hacer, en el folio la fig1 de la página 37. Aula dibujo.
8:55 – 9:50h 1º ESO C. Puede salir a la pista polideportiva el alumnado que acuda a clase. El listado de asistentes a la actividad del Plan de transición disponible en el Calendario de Actividades.
9:50 – 10:45h 1ºESO D.Puede salir a la pista polideportiva el alumnado que acuda a clase. El listado de asistentes a la actividad del Plan de transición disponible en el Calendario de Actividades.
– 9,50 h 3B. Hacer pag 20 de perspectiva Isométrica y pasarla a tinta. Usar escuadra y cartabón. Recordarles que el prox martes entregarán, en funda de plástico, las vistas desde la pág. 14 hasta la 18 . Poner nombre y curso en todas las hojas . Aula dibujo – 11,15 h 4ESO. Hacer, en el folio la fig1 de la página 37. Aula dibujo.
Pueden ir leyendo y haciendo las actividades de las palabras parónimas (p. 233. libro de la 3ª evaluación) y, cuando terminen, continuar con el trabajo en grupo que estaban haciendo.
9:50 – 10:45 h: 2º ESO A
Deben ponerse en grupos para comenzar a realizar el trabajo en grupo que deben ir preparando. Tienen todas las instrucciones en Aules.
– 11,15 h. 3A. Aula dibujo. Deben terminar, a tinta y color, la página n22 de Isométricas. Recordarles que entregarán las Isométricas el lunes 5 de junio . Junto con el bloque de vistas que tengan suspendido. Los bloques que no he repartido los entregaré mañana jueves . – 13,05 h guardia de convivencia ?.
– 11,15 h. 3A. Aula dibujo. Deben terminar, a tinta y color, la página n22 de Isométricas. Recordarles que entregarán las Isométricas el lunes 5 de junio . Junto con el bloque de vistas que tengan suspendido. Los bloques que no he repartido los entregaré mañana jueves . – 13,05 h guardia de convivencia ?.