8 – 8,55h. 1r ESO C. Estan avisats que entraran a les 8,55h.
9,50 – 10,45h. 2n ESO C. Estaran amb la codocent Lola. Ja saben el que han de fer, però per si de cas us ho escric: Han de continuar llegint i fent la tasca sobre el llibre de lectura El diari d’Anna Frank. O també poden fer els exercicis següents del llibre de text: pàgina 259: 6 i 7, i pàgina 260: 9 i 10.
8:00 – 8:55: 4tESO B (les famílies estan avisades per tal de que puguen entrar més tard)
9:50 – 10:45: Biologia i Geologia 3rESOA (estan amb mi a la sortida, no cal fer res). Si assisteix algun alumne a classe, cal que finalitze l’activitat de la fitxa d’anatomia de l’aparell reproductor i que faça un esquema del cicle menstrual femení.
11:15-12:10: Tutoria 3rESOB – Aula 3rESO B (estan amb mi a la sortida, no cal fer res). Si assisteix algun alumne a classe, pot estudiar per als propers exàmens.
13:05-14:00: Biologia i Geologia 3rESOB – Aula 3rESOB (estan amb mi a la sortida, no cal fer res). Si assisteix algun alumne a classe, cal que finalitze l’activitat de la fitxa d’anatomia de l’aparell reproductor i que faça un esquema del cicle menstrual femení.
12:10 – 13:05 Classe amb 3r ESO A. Estan d’excursió tots llevat de dos alumnes (Sara Gallent i Ricardo Iván). Si venen, que vagen llegint els continguts del tema d’estadística del llibre de text.
8 – 8,55h. 1r ESO C. Estan avisats que entraran a les 8,55h.
9,50 – 10,45h. 2n ESO C. Estaran amb la codocent Lola. Ja saben el que han de fer, però per si de cas us ho escric: Han de continuar llegint i fent la tasca sobre el llibre de lectura El diari d’Anna Frank. O també poden fer els exercicis següents del llibre de text: pàgina 259: 6 i 7, i pàgina 260: 9 i 10.
8:00 – 8:55: 4tESO B (les famílies estan avisades per tal de que puguen entrar més tard)
9:50 – 10:45: Biologia i Geologia 3rESOA (estan amb mi a la sortida, no cal fer res). Si assisteix algun alumne a classe, cal que finalitze l’activitat de la fitxa d’anatomia de l’aparell reproductor i que faça un esquema del cicle menstrual femení.
11:15-12:10: Tutoria 3rESOB – Aula 3rESO B (estan amb mi a la sortida, no cal fer res). Si assisteix algun alumne a classe, pot estudiar per als propers exàmens.
13:05-14:00: Biologia i Geologia 3rESOB – Aula 3rESOB (estan amb mi a la sortida, no cal fer res). Si assisteix algun alumne a classe, cal que finalitze l’activitat de la fitxa d’anatomia de l’aparell reproductor i que faça un esquema del cicle menstrual femení.
12:10 – 13:05 Classe amb 3r ESO A. Estan d’excursió tots llevat de dos alumnes (Sara Gallent i Ricardo Iván). Si venen, que vagen llegint els continguts del tema d’estadística del llibre de text.
8:00-8:55 -> 3ESO A (Aula comuna 1). Están avisados que no vengan. Pero alguno puede que venga con el bus a las 8, que sigan haciendo el trabajo de los edificios, pueden mirar el móvil. 8:55-9:50 -> 3ESO B (Biblioteca-Aula 2ESO A). Que sigan haciendo el trabajo de los edificios. Pueden mirar el móvil. 9:50-10:45 -> 2ESO E. Están con la codocente Amparo. 11:15-12:10 -> 2ESO C. Están con la codocente Conxa.
8:00-8:55 -> 3ESO A (Aula comuna 1). Están avisados que no vengan. Pero alguno puede que venga con el bus a las 8, que sigan haciendo el trabajo de los edificios, pueden mirar el móvil. 8:55-9:50 -> 3ESO B (Biblioteca-Aula 2ESO A). Que sigan haciendo el trabajo de los edificios. Pueden mirar el móvil. 9:50-10:45 -> 2ESO E. Están con la codocente Amparo. 11:15-12:10 -> 2ESO C. Están con la codocente Conxa.
8,55 – 9,50. 2n ESO C. Ja saben el que han de fer. Han d’acabar el treball del Diari d’Anna Frank, fer les activitats de la pàgina 259 i 260 (9 i 10) i, les que tenen a Aules.
12,10 – 13,05h.1 ESO C. Treballar les activitats de repàs de la Unitat 6. La tenen en paper i a Aules.
13,05 – 14h. 1ESO C. Se’n poden anar a casa si ho considereu oportú. Les famílies estan avisades.
9:50-10:45 -> 2ESO E Ejercicios 12 y 14 de las hojas del final del tema 6 del libro de matemáticas.
11:15-12:10 -> 2ESO D Están con la codocente Amparo
12:10-13:05 -> 3ESO B. Están de excursión todos los de matemáticas aplicadas. 13:05-14:00 -> 3ESO A. Algunos están de excursión, el resto puede irse a casa y quien se quede esperando el bus, que adelante del trabajo de los edificios.
13:05 – 14:00 h classe amb 3r ESO A. Estan d’excursió amb mi, però un alumne no participa a l’excursió, és Pau Cambero. Que vaja llegint el tema d’estadística del llibre de text.
8,55 – 9,50. 2n ESO C. Ja saben el que han de fer. Han d’acabar el treball del Diari d’Anna Frank, fer les activitats de la pàgina 259 i 260 (9 i 10) i, les que tenen a Aules.
12,10 – 13,05h.1 ESO C. Treballar les activitats de repàs de la Unitat 6. La tenen en paper i a Aules.
13,05 – 14h. 1ESO C. Se’n poden anar a casa si ho considereu oportú. Les famílies estan avisades.
9:50-10:45 -> 2ESO E Ejercicios 12 y 14 de las hojas del final del tema 6 del libro de matemáticas.
11:15-12:10 -> 2ESO D Están con la codocente Amparo
12:10-13:05 -> 3ESO B. Están de excursión todos los de matemáticas aplicadas. 13:05-14:00 -> 3ESO A. Algunos están de excursión, el resto puede irse a casa y quien se quede esperando el bus, que adelante del trabajo de los edificios.
13:05 – 14:00 h classe amb 3r ESO A. Estan d’excursió amb mi, però un alumne no participa a l’excursió, és Pau Cambero. Que vaja llegint el tema d’estadística del llibre de text.
8:00- 8:55h: 1A están avisados para que no asistan.
8:55- 9:50h: 1A (que hagan el esquema métrico de todos los poemas de la ficha. Quién acabe pronto que se estudie los adverbios, preposiciones y conjunciones que vimos la semana pasada. El examen de geografia lo realizarán el martes)
11:15- 12:10: tutoría 1A (que cojan papel continuo y que hagan entre todos un título que ponga “En un lugar de la Mancha…” Hay que escribirlo y pintarlo, que lo dejen en el departamento de castellano para que lo coloque el martes. Es para realizar una exposición con todos los cómics de El Quijote que hemos hecho. Los que no estén haciendo el título, que estudien los exámenes que tengan).
13:05-14:00h: 3C (tienen que hacer por grupos el guión teatral)
Anar algú de guàrdia a les 12:30 a l’aula de 2n BATXILLERAT humanitats, per vigilar uns alumnes que estan fent un examen. Així la codocent Eva, podrà vindre a l’aula de 2D.
8:00- 8:55h: 1A están avisados para que no asistan.
8:55- 9:50h: 1A (que hagan el esquema métrico de todos los poemas de la ficha. Quién acabe pronto que se estudie los adverbios, preposiciones y conjunciones que vimos la semana pasada. El examen de geografia lo realizarán el martes)
11:15- 12:10: tutoría 1A (que cojan papel continuo y que hagan entre todos un título que ponga “En un lugar de la Mancha…” Hay que escribirlo y pintarlo, que lo dejen en el departamento de castellano para que lo coloque el martes. Es para realizar una exposición con todos los cómics de El Quijote que hemos hecho. Los que no estén haciendo el título, que estudien los exámenes que tengan).
13:05-14:00h: 3C (tienen que hacer por grupos el guión teatral)
Anar algú de guàrdia a les 12:30 a l’aula de 2n BATXILLERAT humanitats, per vigilar uns alumnes que estan fent un examen. Així la codocent Eva, podrà vindre a l’aula de 2D.
8:00 4tC: Aula davant secretaria. Estan avisats aquest matí. En principi no cal cobrir, pq entren una hora més tard. Reviseu per si teniu a algú que no ha rebut el correu.
8:55 Guàrdia
9:50 3rA. Codocència. Estarà Cristina amb ells. No cal cobrir.
Han de corregir els exercicis de vocabulari del MODULE 6. El full de respostes el té Rosa (Conserge). Els alumnes seuen en grups de 4 per compartir el full de respostes. S’han d’autocorregir.
8:00 4tC: Aula davant secretaria. Estan avisats aquest matí. En principi no cal cobrir, pq entren una hora més tard. Reviseu per si teniu a algú que no ha rebut el correu.
8:55 Guàrdia
9:50 3rA. Codocència. Estarà Cristina amb ells. No cal cobrir.
Han de corregir els exercicis de vocabulari del MODULE 6. El full de respostes el té Rosa (Conserge). Els alumnes seuen en grups de 4 per compartir el full de respostes. S’han d’autocorregir.
12:10-13:05 1ESO A: que estudien i repassen per a l’examen del dimecres. Si vos molesten molt i no aprofiten l’hora, la pel·lícula “La Niñera Mágica” està damunt la taula del departament d’anglès.
Dos equipos tienen que exponer un trabajo cada uno para subir nota.
Que lo expongan y se graben (y me envíen el vídeo de la exposición oral y la presentación digital). El resto del alumnado debe coger apuntes (especialmente los que se van a presentar a la recuperación extraordinaria, tal y como ya les indiqué en las última sesión).
9:50- 4° B
Realizar un debate del tema que seleccionen, que gire en torno algún tema educativo, reflexivo, transversal y actual, tal y como se ha estado realizando durante el curso.
8:00 -3° B: Avisados para no entrar a primera hora.
8:55- 4° C- Realizar, si es posible, un debate sobre la película visionada “La ola”
9:50- 3° B- Juego “Alto al lápiz”
13:10- 1° Bach- Al haber sido suspendida la clase de 14:20 a 15:15, esta sesión de 13:10 a 14h, sería la última de la jornada, por lo que como se suele hacer en el centro ante la ausencia del docente a última hora: deberán irse a casa.