El material que utilitzem el tinc jo, però poden utilitzar el llibre de matemàtiques per a repassar el que fan a classe.
9:50-10:50 4t Eso C
Tenen una fitxa a Aules amb exercicis, que fagen els exercicis 17, 20 i 21 (hauran d’utilitzar el mòbil per a entrar a aules o que entre algú d’ells des de l’ordinador de l’aula i la projecte)
12:10-13:05 3r Eso B
De la fitxa d’aules que acaben l’exercici 26 (hauran d’utilitzar el mòbil per a entrar a aules o que entre algú d’ells des de l’ordinador de l’aula i la projecte)
13:05-14:00 3r Eso C
Poden anar-se’n a casa. Indicar-los que acaben a casa l’exercici 26 de la fitxa d’aules.
-Acabar ejercicios de Historia puestos en clase (“España durante la dictadura franquista”)
Págs. 242-245: Leer y hacer ejercicios
Págs. 254-255: Leer y hacer ejercicios
Elige uno de los personajes históricos (o un hecho) que han aparecido en el tema (La 2ª Guerra Mundial; La Dictadura Franquista) Busca información. Prepara una presentación en el formato que tú elijas para compartirla con el grupo.
Consigue el libro que leeremos en la 3ª Evaluación: “Las bicicletas son para el verano” (Fernando Fernán Gómez) Tráelo a clase el día 11 de abril para empezar a leerlo.
Valencià: Unitats 21-22-23
Tutoría: Averigua la nota de corte del ciclo o grado universitario que te gustaría cursar. Si es un grado, anota cuáles son las optativas de Bachillerato que más cuentan. Utiliza los enlaces que hemos manejado en clase (tienes una recopilación de los principales en el Padlet de la web del IES)
El material que utilitzem el tinc jo, però poden utilitzar el llibre de matemàtiques per a repassar el que fan a classe.
9:50-10:50 4t Eso C
Tenen una fitxa a Aules amb exercicis, que fagen els exercicis 17, 20 i 21 (hauran d’utilitzar el mòbil per a entrar a aules o que entre algú d’ells des de l’ordinador de l’aula i la projecte)
12:10-13:05 3r Eso B
De la fitxa d’aules que acaben l’exercici 26 (hauran d’utilitzar el mòbil per a entrar a aules o que entre algú d’ells des de l’ordinador de l’aula i la projecte)
13:05-14:00 3r Eso C
Poden anar-se’n a casa. Indicar-los que acaben a casa l’exercici 26 de la fitxa d’aules.
-Acabar ejercicios de Historia puestos en clase (“España durante la dictadura franquista”)
Págs. 242-245: Leer y hacer ejercicios
Págs. 254-255: Leer y hacer ejercicios
Elige uno de los personajes históricos (o un hecho) que han aparecido en el tema (La 2ª Guerra Mundial; La Dictadura Franquista) Busca información. Prepara una presentación en el formato que tú elijas para compartirla con el grupo.
Consigue el libro que leeremos en la 3ª Evaluación: “Las bicicletas son para el verano” (Fernando Fernán Gómez) Tráelo a clase el día 11 de abril para empezar a leerlo.
Valencià: Unitats 21-22-23
Tutoría: Averigua la nota de corte del ciclo o grado universitario que te gustaría cursar. Si es un grado, anota cuáles son las optativas de Bachillerato que más cuentan. Utiliza los enlaces que hemos manejado en clase (tienes una recopilación de los principales en el Padlet de la web del IES)
-Acabar ejercicios de Historia puestos en clase (“España durante la dictadura franquista”)
Págs. 242-245: Leer y hacer ejercicios
Págs. 254-255: Leer y hacer ejercicios
Elige uno de los personajes históricos (o un hecho) que han aparecido en el tema (La 2ª Guerra Mundial; La Dictadura Franquista) Busca información. Prepara una presentación en el formato que tú elijas para compartirla con el grupo.
Consigue el libro que leeremos en la 3ª Evaluación: “Las bicicletas son para el verano” (Fernando Fernán Gómez) Tráelo a clase el día 11 de abril para empezar a leerlo.
Valencià: Unitats 21-22-23
Tutoría: Averigua la nota de corte del ciclo o grado universitario que te gustaría cursar. Si es un grado, anota cuáles son las optativas de Bachillerato que más cuentan. Utiliza los enlaces que hemos manejado en clase (tienes una recopilación de los principales en el Padlet de la web del IES)
2º BACHILLERATO
Termina de leer “Historia de una escalera” y haz las actividades propuestas en la guía de lectura del libro de texto.
Repasa los aspectos de Oración Simple que anotamos en clase: clasficación de la oración (págs. 129-132 y 147-148); funciones sintácticas (págs. 142-159)
Exercicis 9, 10, 11, 16 i 17 de la pàgina 226 del llibre (per si no porten el llibre, he deixat els exercicis a Aules, que entre algú d’ells des de l’ordinador de la classe i que ho projecte per a tots)
13:05-14:00 1r Batx C
Que vagen fent els exercicis de la fitxa d’aules a partir de l’11. Tenen les solucions en aules també. (Pot entrar algú d’ells a aules des de l’ordinador de l’aula i projectar els exercicis a la resta de la classe). Avisar-los que no hi haurà examen el dijous, que no es preocupen.
14:20-15:15 4t ESO C
Poden anar-se’n a casa (no estan avisats). Però que reorden que divendres tenim examen, així que han d’estudiar.
-Acabar ejercicios de Historia puestos en clase (“España durante la dictadura franquista”)
Págs. 242-245: Leer y hacer ejercicios
Págs. 254-255: Leer y hacer ejercicios
Elige uno de los personajes históricos (o un hecho) que han aparecido en el tema (La 2ª Guerra Mundial; La Dictadura Franquista) Busca información. Prepara una presentación en el formato que tú elijas para compartirla con el grupo.
Consigue el libro que leeremos en la 3ª Evaluación: “Las bicicletas son para el verano” (Fernando Fernán Gómez) Tráelo a clase el día 11 de abril para empezar a leerlo.
Valencià: Unitats 21-22-23
Tutoría: Averigua la nota de corte del ciclo o grado universitario que te gustaría cursar. Si es un grado, anota cuáles son las optativas de Bachillerato que más cuentan. Utiliza los enlaces que hemos manejado en clase (tienes una recopilación de los principales en el Padlet de la web del IES)
2º BACHILLERATO
Termina de leer “Historia de una escalera” y haz las actividades propuestas en la guía de lectura del libro de texto.
Repasa los aspectos de Oración Simple que anotamos en clase: clasficación de la oración (págs. 129-132 y 147-148); funciones sintácticas (págs. 142-159)
Exercicis 9, 10, 11, 16 i 17 de la pàgina 226 del llibre (per si no porten el llibre, he deixat els exercicis a Aules, que entre algú d’ells des de l’ordinador de la classe i que ho projecte per a tots)
13:05-14:00 1r Batx C
Que vagen fent els exercicis de la fitxa d’aules a partir de l’11. Tenen les solucions en aules també. (Pot entrar algú d’ells a aules des de l’ordinador de l’aula i projectar els exercicis a la resta de la classe). Avisar-los que no hi haurà examen el dijous, que no es preocupen.
14:20-15:15 4t ESO C
Poden anar-se’n a casa (no estan avisats). Però que reorden que divendres tenim examen, així que han d’estudiar.
-Acabar ejercicios de Historia puestos en clase (“España durante la dictadura franquista”)
Págs. 242-245: Leer y hacer ejercicios
Págs. 254-255: Leer y hacer ejercicios
Elige uno de los personajes históricos (o un hecho) que han aparecido en el tema (La 2ª Guerra Mundial; La Dictadura Franquista) Busca información. Prepara una presentación en el formato que tú elijas para compartirla con el grupo.
Consigue el libro que leeremos en la 3ª Evaluación: “Las bicicletas son para el verano” (Fernando Fernán Gómez) Tráelo a clase el día 11 de abril para empezar a leerlo.
Valencià: Unitats 21-22-23
Tutoría: Averigua la nota de corte del ciclo o grado universitario que te gustaría cursar. Si es un grado, anota cuáles son las optativas de Bachillerato que más cuentan. Utiliza los enlaces que hemos manejado en clase (tienes una recopilación de los principales en el Padlet de la web del IES)
Que resolguen els tres exercicis de la fitxa d’aules anomenada “Exercicis repàs” (que entre algú d’ells des de l’ordinador de la classe a Aules i que projecte la fitxa per a tots)
9:50-10:50 3r ESO B
Exercicis 9, 10, 11, 16 i 17 de la pàgina 226 del llibre (per si no porten el llibre, he deixat els exercicis a Aules, que entre algú d’ells des de l’ordinador de la classe i que ho projecte per a tots)
13:05-14:00 1r Batx C
Que continuen fent els exercicis que vaig manar ahir. Avisar-los de que demà dimecres poden entrar a segona hora
13:05- 14:00h 2° bachillerato humanidades (aula 3°C), que hagan los ejercicios 11, 13 y 14 de la página 151 del libro de texto y se lean el apartado de las construcciones adverbiales. Mañana lo corregiremos todo.
12:10-13:05 h. Taller de reforç (INFO 2). Que entren en Aules i facen les dos activitats d’estil directe-indirecte. Si acaben que entren en “Reglas de ortografía” > Acentos > Ejercicios > A partir del ejercicio *524 (Acentuación monosílabos I).
Que resolguen els tres exercicis de la fitxa d’aules anomenada “Exercicis repàs” (que entre algú d’ells des de l’ordinador de la classe a Aules i que projecte la fitxa per a tots)
8:00-8:55 2ESO B: Avisats per Itaca este matí per a que entren més tard.
8:55-9:50 GUÀRDIA
11:10-12:10 1ESO A: no portaran llibres, començàvem avui a vore una pel·lícula, Laura Llusar la té, o si no, qualsevol peli, si en teniu.
12:10-13:05: estem mirant peli. En el meu caseller del departament està, si voleu, demaneu-li-la a algú del departament. La peli és “Pearl Harbor”. Per favor, després deixeu la peli on estava.
13:05-14:00 2 ESO A: Avisats per poder anar-se’n a casa una hora abans.
12:10-13:05 h. Taller de reforç (INFO 2). Que entren en Aules i facen les dos activitats d’estil directe-indirecte. Si acaben que entren en “Reglas de ortografía” > Acentos > Ejercicios > A partir del ejercicio *524 (Acentuación monosílabos I).
Que resolguen els tres exercicis de la fitxa d’aules anomenada “Exercicis repàs” (que entre algú d’ells des de l’ordinador de la classe a Aules i que projecte la fitxa per a tots)
8:00-8:55 2ESO B: Avisats per Itaca este matí per a que entren més tard.
8:55-9:50 GUÀRDIA
11:10-12:10 1ESO A: no portaran llibres, començàvem avui a vore una pel·lícula, Laura Llusar la té, o si no, qualsevol peli, si en teniu.
12:10-13:05: estem mirant peli. En el meu caseller del departament està, si voleu, demaneu-li-la a algú del departament. La peli és “Pearl Harbor”. Per favor, després deixeu la peli on estava.
13:05-14:00 2 ESO A: Avisats per poder anar-se’n a casa una hora abans.
Tenen en Aules una fitxa d’exercicis anomenada “exercicis per a dijous 7/4/22 (amb solucions)”. Dir-los que també tenen les solucions dels exercicis d’ahir i un arxiu amb els continguts de l’examen que serà el pròxim dimarts 12.
9:50-10:45 3r ESO C
Tenen en Aules una fitxa d’exercicis anomenada “exercicis per a dijous 7/4/22 (amb solucions)”. Dir-los que també tenen les solucions dels exercicis del dimarts i un arxiu amb els continguts de l’examen que serà el pròxim dimarts 12.
13:05-14:00 4t ESO C
Han d’estudiar amb el material que ja tenen per a l’examen de dilluns. Avisar-los que els exercicis 22, 23 i 24 de la fitxa no els han de fer ni estudiar.
Tenen en Aules una fitxa d’exercicis anomenada “exercicis per a dijous 7/4/22 (amb solucions)”. Dir-los que també tenen les solucions dels exercicis d’ahir i un arxiu amb els continguts de l’examen que serà el pròxim dimarts 12.
9:50-10:45 3r ESO C
Tenen en Aules una fitxa d’exercicis anomenada “exercicis per a dijous 7/4/22 (amb solucions)”. Dir-los que també tenen les solucions dels exercicis del dimarts i un arxiu amb els continguts de l’examen que serà el pròxim dimarts 12.
13:05-14:00 4t ESO C
Han d’estudiar amb el material que ja tenen per a l’examen de dilluns. Avisar-los que els exercicis 22, 23 i 24 de la fitxa no els han de fer ni estudiar.
-Acabar ejercicios de Historia puestos en clase (“España durante la dictadura franquista”)
Págs. 242-245: Leer y hacer ejercicios
Págs. 254-255: Leer y hacer ejercicios
Elige uno de los personajes históricos (o un hecho) que han aparecido en el tema (La 2ª Guerra Mundial; La Dictadura Franquista) Busca información. Prepara una presentación en el formato que tú elijas para compartirla con el grupo.
Consigue el libro que leeremos en la 3ª Evaluación: “Las bicicletas son para el verano” (Fernando Fernán Gómez) Tráelo a clase el día 11 de abril para empezar a leerlo.
Valencià: Unitats 21-22-23
Tutoría: Averigua la nota de corte del ciclo o grado universitario que te gustaría cursar. Si es un grado, anota cuáles son las optativas de Bachillerato que más cuentan. Utiliza los enlaces que hemos manejado en clase (tienes una recopilación de los principales en el Padlet de la web del IES)
-Acabar ejercicios de Historia puestos en clase (“España durante la dictadura franquista”)
Págs. 242-245: Leer y hacer ejercicios
Págs. 254-255: Leer y hacer ejercicios
Elige uno de los personajes históricos (o un hecho) que han aparecido en el tema (La 2ª Guerra Mundial; La Dictadura Franquista) Busca información. Prepara una presentación en el formato que tú elijas para compartirla con el grupo.
Consigue el libro que leeremos en la 3ª Evaluación: “Las bicicletas son para el verano” (Fernando Fernán Gómez) Tráelo a clase el día 11 de abril para empezar a leerlo.
Valencià: Unitats 21-22-23
Tutoría: Averigua la nota de corte del ciclo o grado universitario que te gustaría cursar. Si es un grado, anota cuáles son las optativas de Bachillerato que más cuentan. Utiliza los enlaces que hemos manejado en clase (tienes una recopilación de los principales en el Padlet de la web del IES)
Alumnes participants al recital de poesia a l’auditori de Quartell per part del Departament de Valencià. Allà passaré llista d’aquest alumnat i després, a les 12:00 dels assistents (4t A,B, C i 2n Batx C).
Ausencia profesoras Rosa Hernández y Paula Moya (Música), debido a la entrevista de radio en el IES Henri Matisse de Paterna con el alumno Álex Gasch (2º ESO D).
2º ESO D 8:55-9:50h : Estará Paula Moya con el grupo hasta las 9:40h. El alumnado deberá estar los 10 últimos minutos con alguien de guardia.
2º ESO E 9:50h – 10:45h: Deberá estar todo el grupo con alguien de guardia.
Alumnes participants al recital de poesia a l’auditori de Quartell per part del Departament de Valencià. Allà passaré llista d’aquest alumnat i després, a les 12:00 dels assistents (4t A,B, C i 2n Batx C).
Ausencia profesoras Rosa Hernández y Paula Moya (Música), debido a la entrevista de radio en el IES Henri Matisse de Paterna con el alumno Álex Gasch (2º ESO D).
2º ESO D 8:55-9:50h : Estará Paula Moya con el grupo hasta las 9:40h. El alumnado deberá estar los 10 últimos minutos con alguien de guardia.
2º ESO E 9:50h – 10:45h: Deberá estar todo el grupo con alguien de guardia.
1r ESO C. 11,15h – 1305h. Fer portada de la Unitat 5. Llegir les pàgines de la 5 a la 8. Fer esquema de les citades pàgines. També poden continuar llegint el llibre de lectura Don Quijote. Cal recordar-los que ens havíem quedat per la pàgina 61 amb el capítol “Don Quijote y sus demonios”.
2n ESO C. 13,05h – 14h. Poden anar-se’n a casa. Les famílies ja estan avisades.
1r ESO C. 11,15h – 1305h. Fer portada de la Unitat 5. Llegir les pàgines de la 5 a la 8. Fer esquema de les citades pàgines. També poden continuar llegint el llibre de lectura Don Quijote. Cal recordar-los que ens havíem quedat per la pàgina 61 amb el capítol “Don Quijote y sus demonios”.
2n ESO C. 13,05h – 14h. Poden anar-se’n a casa. Les famílies ja estan avisades.
4rt ESO P, C: Veure el programa “Salvados-temporada 18-Generación ansiedad”.
1er ESO D i C. Excursió, excepte 5 alumnes. Activitat: “Imagina’t l’instut ideal, com seria?”. Preparació de la llibreta per entregar.
1er Bat C: Estudi de l’examen de la setmana vinent.
1er Bat H: He avisat per Itaca que no estaré i que, per tant, poden anar-se’n. Si alguna persona es queda que dedique la classe a preparar l’examen de la setmana que ve.
4rt ESO P, C: Veure el programa “Salvados-temporada 18-Generación ansiedad”.
1er ESO D i C. Excursió, excepte 5 alumnes. Activitat: “Imagina’t l’instut ideal, com seria?”. Preparació de la llibreta per entregar.
1er Bat C: Estudi de l’examen de la setmana vinent.
1er Bat H: He avisat per Itaca que no estaré i que, per tant, poden anar-se’n. Si alguna persona es queda que dedique la classe a preparar l’examen de la setmana que ve.