INSTRUCCIONS  MATRÍCULA

El període de presentació dels formularis del curs 2024-2025 serà  des del 25 de juny fins al 15 de juliol.

En l’assignació d’optatives es tindrà en compte l’ordre d’entrada dels formularis.

Haurà de descarregar el PDF corresponent al curs en què es vol matricular i omplir-lo (el PDF podrà signar-lo digitalment en el programa  “Adobe Acrobat”). Posteriorment, adjuntarà tota la documentació que es demana i l’enviarà  per “e-mail” a la direcció que apareix al final de l’imprés de matrícula: 46020273.secretaria@edu.gva.es

IMPORTANT: en la capçalera del correu electrònic posar en ASSUMPTE “MATRÍCULA + CURS QUE CORRESPONGA” (per exemple: “MATRÍCULA 1 ESO”)

Perquè la matrícula siga vàlida s’haurà d’adjuntar tota la documentació exigida.

Tot l’alumnat excepte 1r i 2n ESO ha de pagar l’assegurança escolar (1,12 euros) i cal indicar obligatoriament en el concepte de l’ingrés el nom i cognoms de l’alumne.